Saturday, September 13, 2014

#Music: Andai Hatiku Bersuara by Chomel

I don't know why I can't sleep but feeling emotional. This song seems so close to me. Oh Allah Almighty please give me the strength to go through all your trials and tests. 



Lirik - Andai Hatiku Bersuara 

Oh Tuhan berikanlah aku 

Kekuataan menempuhi dugaanMu

Aku percaya ada hikmahnya

Di setiap dugaan yang ku terima
Andainya hatiku bersuara 
Pastinya ia akan berkata 
Cukuplah sayang aku tidak berdaya 
Mengharungi segala sengsara 
Berapa kali harus aku terluka 
Barulah kan ku sedar
Cintaku tidak layak untuk dirinya 
Mengapa masih aku setia disisinya
Tidak ku mengerti 
Tidak ku fahami 
Seperti insan biasa aku ingin bahagia 
Mencintai dan dicintai tiada duanya 
Andai terlampau permintaanku ini 
Maafkanlah kasih



No comments: